[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Verkiezingen raad in de toekomst openbaar?

Jan Stedehouder janstedehouder op gmail.com
Ma Okt 31 13:34:24 CET 2011

Goedemorgen Thomas,

Het beginsel van geheime en vertrouwelijke stemming is volgens mij
behoorlijk geworteld in ons democratische bestel. Daarbij zie ik een
behoorlijk risico als we ad hominem gaan discussiėren, want het is
maar de vraag of de moderatoren dergelijke discussies binnen
fatsoenlijke grenzen kunnen houden. Helaas, maar onze gemeenschap kent
zo haar ontsporingen (zie ook de recentelijke discussie *na* de
verkiezing).

Het voorstel dat kandidaten zich meer profileren en aangeven waar ze
wel en niet voor staan, lijkt mij prima. En dat vervolgens op de
inhoud wordt gediscussieerd idem, maar ik hou mijn hart vast.

Ciao

Jan

Op 31 oktober 2011 13:30 heeft Thomas de Graaff
<thomas op thomasdegraaff.nl> het volgende geschreven: