[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Openbare deel maandelijkse meeting vóór het raadsdeel

Sense Egbert Hofstede sense op ubuntu.com
Ma Okt 31 14:10:07 CET 2011

2011/10/31 Thomas de Graaff <thomas op thomasdegraaff.nl>:
> Cees gaf tijdens de irl meeting aan dat hij het vervelend vond om irc
> meetings bij te wonen omdat hij dan eerst moet wachten tot het raadsdeel
> voorbij is voordat hij mee kan doen.
>
> Het is denk ik een goed idee om in het vervolg het publieke deel eerst
> te doen, en dan pas het raadsdeel.
>
> Wat jullie?

Hallo,

Hij heeft misschien wel een punt, maar het is wel de vergadering van
de *gemeenschapsraad*. Die vergadert. Het lijkt mij het meest logisch
om die de voorrang te geven. Discussies moeten ook ergens toe leiden,
als we teveel deelnemers hebben, blijven we maar praten. De discussie
vooraf, met de meeste input, moet op deze maillijst plaatsvinden. De
vergadering is slechts om het af te werken nadat we het al besproken
hebben met iedereen op de lijst.

Daarnaast staan de belangrijkste punten vaak in het raadsdeel, het
lijkt me het beste om die als eerste te bespreken.

Groeten,
--
Sense Egbert Hofstede
http://www.sensehofstede.nl/