[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Openbare deel maandelijkse meeting vóór het raadsdeel

Johan van Dijk johanvandijk op gmail.com
Ma Okt 31 14:10:49 CET 2011

Dat lijkt me een prima plan.
Misschien dat we nog wel even moeten schuiven met de planning, zodat
er vooraf een publiek deel is en evt. later nog een, zodat men nog kan
reageren op wat er in het raadsdeel besproken is.

Johan