[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: Re: Verzoek aan maillijst gemeenschapsraad geweigerd

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Vr Sep 2 15:17:29 CEST 2011

On Fri, 2011-09-02 at 14:45 +0200, Arie de Jonge wrote:

> zet dan maar verbannen onder mijn naam, er staat nl nog steeds lid

> Bedenkelijke zaak, mijn vragen niet plaatsen en dan wel daar het
> antwoord droppen, geeft wel aan dat ubuntu-nl nog net zo'n corrupte
> puinhoop is als vroeger.
Je hebt meerdere berichten naar deze lijst gestuurd. De eerste waren
niet plaatsbaar vanwege schendingen van de Code of Conduct. Jouw bericht
aan de lijst van 08/29/2011 12:22:42 PM is wel toegelaten, net als de
antwoorden daarop. Als je niet wilt dat berichten en antwoorden daarop
op deze lijst komen, dan moet je ze er niet heen sturen.

> Ik hoop wel dat jullie begrijpen dat dit naar de Councils gaat, tevens
> komen daar de klachten uit het verleden bij :
> - Voor hoerenloper uitgemaakt worden door trollfemke98, moderators die
> dat wel een leuke grap vonden

Het betreffende topic is door de moderators uiteindelijk na overleg
verwijderd. Ik ben het trouwens met je eens dat dat bericht niet door de
beugel kon, en heb daar destijds ook melding van gemaakt bij de
moderators.

> - Ban ontwijken door even snel de forum regels aan te passen
Deze beschuldiging heb je eerder geuit op je blog, maar is niet correct.
De forumregels zijn destijds niet aangepast. Sterker nog, ik kan deze
niet eens aanpassen, ze staan op het www gedeelte van Ubuntu-NL. Wel
bleek destijds dat een aantal quotes van de forumrichtlijnen in de
pagina op de wiki waar de forumrichtlijnen worden toegelicht nog een
oude versie van de forumrichtlijnen bevatte. Die foutieve quotes zijn
destijds wel door mij gecorrigeerd zodat ze overeenkwamen met de
orginele forumrichtlijnen waarnaar wordt verwezen in de link op het
forum. Dat kon ik ook, want op de wiki heb ik wel rechten om dingen aan
te passen.

Voor de duidelijkheid:
forumrichtlijnen:
http://www.ubuntu-nl.org/ubuntunl/richtlijnen#Forum