[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: Re: Verzoek aan maillijst gemeenschapsraad geweigerd

Arie de Jonge arie.de.jonge op gmail.com
Vr Sep 2 14:45:58 CEST 2011

> Vanwege ruimtegebrek hebben we o.a. ongebruikte attachments en avatars
> van leden die al lang niet zijn ingelogd verwijderd. Aangezien jij
> verbannen bent, ben je ook al een tijd niet ingelogd geweest. Om die
> reden is o.a. jouw avatar verwijderd.
>
> En aangezien jij niet langer meer welkom bent op het forum zou ik er
> niet op rekenen dat we een nieuwe avatar instellen voor jouw account.
>
> Johan

zet dan maar *verbannen* onder mijn naam, er staat nl nog steeds *lid

*
> Hallo Arie,
> hieronder het antwoord dat op de mailinglijst is gegeven. Je kan het
> orgineel ook in het archief van de mailinglijst terugvinden natuurlijk.
> vriendelijke groet,
> Thomas de Graaff.

Bedenkelijke zaak, mijn vragen niet plaatsen en dan wel daar het
antwoord droppen, geeft wel aan dat ubuntu-nl nog net zo'n corrupte
puinhoop is als vroeger.

Ik hoop wel dat jullie begrijpen dat dit naar de Councils gaat, tevens
komen daar de klachten uit het verleden bij :
- Voor hoerenloper uitgemaakt worden door trollfemke98, moderators die
dat wel een leuke grap vonden
- Ban ontwijken door even snel de forum regels aan te passen
- Stadsgenoten bannen omdat er beweerd wordt dat ik het zou zijn

Om maar even wat voorbeelden aan te halen

Arie, ex sponsor, ex teamlid, ex mede organisator van parties