[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Verzoek aan maillijst gemeenschapsraad geweigerd

Johan van Dijk johan op ubuntu-nl.org
Vr Sep 2 12:51:11 CEST 2011

Vanwege ruimtegebrek hebben we o.a. ongebruikte attachments en avatars van
leden die al lang niet zijn ingelogd verwijderd. Aangezien jij verbannen
bent, ben je ook al een tijd niet ingelogd geweest. Om die reden is o.a.
jouw avatar verwijderd.

En aangezien jij niet langer meer welkom bent op het forum zou ik er niet op
rekenen dat we een nieuwe avatar instellen voor jouw account.

Johan