[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: Google Adsense Formules voor sites

Maik Adamietz maikadamietz38 op gmail.com
Di Sep 6 20:38:04 CEST 2011

---------- Forwarded message ----------
From: Maik Adamietz <maikadamietz38 op gmail.com>
Date: 2011/9/6
Subject: Google Adsense Formules voor sites
To: Thomas de Graaff <thomas op thomasdegraaff.nl>

http://sites.google.com/site/computertip/*

*

> *Deze website wordt gesponsord door Google-advertenties. *
> * *
> * Gebruikt u een advertentieblokkeerder? **Dan blokkeert u ook mijn
> advertentie-inkomsten.... *
> * *
> * Als u deze website wil ondersteunen, dan kunt u dat doen door uw
> advertentieblokkeerder even uit te schakelen. Bij voorbaat dank...*

Google Adsense:

 Hoe kan ik inkomsten genereren met AdSense?

U kunt met AdSense in de eerste plaats inkomsten genereren door
> [...]
>
> De advertenties die u met AdSense voor inhoud op uw website weergeeft,
> kunnen bestaan uit CPC-advertenties (kosten per klik) of CPM-advertenties
> (kosten per duizend vertoningen). Bij CPC-advertenties genereert u inkomsten
> wanneer uw gebruikers op de advertentie klikken. Bij CPM-advertenties
> genereert u inkomsten wanneer de advertentie wordt weergegeven aan een
> gebruiker die uw site bekijkt.
>
> U kunt ook inkomsten genereren door uw gebruikers in staat te stellen op uw
> site en op het web te zoeken. Meer informatie over inkomsten uit AdSense

 <http://www.google.com/support/adsense/bin/answer.py?hlrm=en&answer=35872#>
http://www.google.com/support/adsense/bin/answer.py?hlrm=en&answer=35872

Als we van Pjotr's opmerking op zijn site kunnen uit gaan zou hij dus de
CPM-advertenties (kosten per duizend vertoningen) formule gebruiken voor
zijn site. Dus... commercieel bezig, inkomsten verkrijgen op die manier is
verboden volgens de regels.

P.S.: Stuur 'm maar naar Gijsbert, kan hij 'm ook lezen daar ik 'm zelf niet
meer kan contacteren door de ban. Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

--
Maik

<http://wearetechguys.com>