[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Aankomende verkiezingen raadsleden en verandering voorzitterschap

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Za Sep 24 15:39:35 CEST 2011

Het lijkt erop dat de stemsoftware op de site van Sense op het moment
nog niet werkt. Het kan dus zijn dat de verkiezing wat later plaatsvind.
Ronnie heeft de code aangepast zodat het ook mogelijk is om slechts twee
leden voor de raad te verkiezen. Maar het lijkt erop dat er iets is
misgegaan bij het overzetten van de code naar de server van Sense.