[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Aankomende verkiezingen raadsleden en verandering voorzitterschap

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Za Sep 24 16:31:02 CEST 2011

Was vergeten om bij punt 1 voor te zetten, alsnog gedaan, bij deze.

Met vriendelijke groet,

Gijs

Op 24-09-11 15:39, Thomas de Graaff schreef:
> Het lijkt erop dat de stemsoftware op de site van Sense op het moment
> nog niet werkt. Het kan dus zijn dat de verkiezing wat later plaatsvind.
> Ronnie heeft de code aangepast zodat het ook mogelijk is om slechts twee
> leden voor de raad te verkiezen. Maar het lijkt erop dat er iets is
> misgegaan bij het overzetten van de code naar de server van Sense.

>>> Gijsbert:voor
>>> Ronnie:

>>> 8 oktober einde kandidaatstelling
>>> 8 oktober start verkiezing