[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Grootte van de gemeenschapsraad

Sense Egbert Hofstede sense op ubuntu.com
Ma Jun 11 20:17:34 CEST 2012

We willen inderdaad ook de discussie naar andere plekken van de
gemeenschap brengen, waaronder het forum. Een poll zou daarbij
misschien kunnen helpen, maar ik denk wel dat we ermee uit moeten
kijken, want het zou de verwachting van een referendum kunnen
scheppen. Het forum is niet de hele gemeenschap, maar een deel. De
gemeenschapsraad is bovendien degene die beslist over wijzigingen.

Groeten,
Sense

--
Sense Egbert Hofstede