[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Grootte van de gemeenschapsraad

Thomas de Graaff ttadegraaff op gmail.com
Wo Jun 13 13:04:04 CEST 2012

Ik denk dat leoquant bedoel dat je best nu al kan nadenken over
veranderingen van het organisatievoorstel, maar dat de huidige raad
gewoon zo veel mogelijk doorgaat met het voorstel dat er ligt. Eventuele
wijzigingen gaat dan in voor de volgende raadstermijn en de volgende
verkiezingen.

Ik lees persoonlijk niets over een referendum in het bericht van
leoquant, maar het kan zijn dat ik een nuance mis?