[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Verzoek om opname op partnerpagina website.

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Vr Jun 29 23:27:39 CEST 2012

Voorlopig kunnen ze mijn inziens op de partner pagina. Mocht het pilot
project mislukken kunnen ze altijd nog naar de Overige dienst verlening.
Als dit oook zo naar hen wordt gecommuniceert en hun dit accepteren
lijkt mij dat geen probleem.

Met vriendelijke groet,

Gijs