[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Verzoek om opname op partnerpagina website.

UndiFineD undifined op gmail.com
Za Jun 30 00:14:38 CEST 2012

Hallo,

Wat zijn de voorwaarden om op de partner pagina te verschijnen ?
Is dat sponsoring en evenementen, of het leveren van ubuntu diensten ?

een voorbeeld is Stichting AanZet leeuwarden die via pcprobaat computers
levert met ubuntu
http://www.st-aanzet.nl/pcprobaat.php

Op 29 juni 2012 23:27 schreef Gijs Jansen <g.w.m.jansen op upcmail.nl> het
volgende:

--
Met vriendelijke groeten,
Keimpe de Jong