[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Innovatieve ideeën. Discussie.

Ronnie van de Crommenacker ronnie.vd.c op gmail.com
Zo Mrt 4 23:29:02 CET 2012

Ik vind de huidige inwerking op het forum prima. Nog meer categorieën erbij
verward de gebruiker alleen maar.

Wat q&a betreft, volgens mij had Sense daar en idee over. mocht dat niet
meer actueel zijn dan wel ik op de community server best wel en andere
proef opzetten.

Ronnie