[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Innovatieve ideeën. Discussie.

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Vr Mrt 9 23:15:09 CET 2012

Voor de openstaande actiepunten, met name het punt Innovatieve Ideeën,
hierbij een samenvatting voor de raadsvergadering van 10-03-2012

Ik denk dat ik kort kan zijn, de raadsleden die een antwoord hebben
gegeven, zijn het over eens dat alle openstaande ideeën behoudens Q & A,
niet verder uitgewerkt hoeven te worden, zie de e-mails met de redenen.
Indien Ronnie een proef wilt doen op de testserver, met Q&A, zou dit
bijzonder op prijs gesteld worden.

Met vriendelijke groet,

Gijs