[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Afwezig op vergadering gisteren

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Vr mei 11 15:59:21 CEST 2012

Ik kan de 24e ook.

Voor wat betreft voorzitterschap van Sense, ik weet niet of dat de
oplossing is? Sense heeft als ik de notulen bekijk vanaf oktober vier
van de tien bijeenkomsten, volgens mij onaangekondigd, gemist? Als dat
in de toekomst net zo gaat, dan is daar het probleem van een plots
afwezige voorzitter niet mee opgelost. Of Sense moet het van tevoren
kunnen aangeven als hij afwezig is zodat iemand het op kan pakken.
(Zeker als er veel op de agenda staat is het namelijk handig/nodig de
vergadering voor te bereiden als voorzitter.)

vriendelijke groet,
Thomas.

--
Ik ga naar een Ubuntu Releaseparty. Kom jij ook? Kijk
op www.ubuntuparty.nl voor meer informatie.