[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Afwezig op vergadering gisteren

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Vr mei 11 16:48:38 CEST 2012

Dag mede raadsleden,

Het is jammer dat je er niet was Thomas, ik heb je nog proberen te
bellen, helaas kreeg ik de voicemail.
Ook nog via de persoonlijke IRC maar dat lukte ook niet. Zoals leoquant
al schreef waren er ook te weinig raadsleden aanwezig om de vergadering
door te laten gaan. Jammer, ik had net op het forum en IRC reclame
gemaakt om wat meer leden te betrekken om bij de vergadering aanwezig te
zijn.
Mij lijkt het beste dat jij de vergadering voor blijft zitten en dat
Leoquant deze voorzit bij afwezigheid van jou, eventueel met
ondersteuning van mijn kant, typ ook met een vinger, maakt samen
twee.;-)      Mijn inziens hoort het voorzitterschap bij de dagelijkse
leiding te berusten, corrigeer mij als ik dit fout zie.

Ook heb ik inmiddels het IRC team uitgenodigd om op de launchpadpagina
van Ubuntu nl vermeld te worden als team. SWAT heeft de uitnodiging
geaccepteerd. Wat nog klopt is het e-mail adres. Daar heb ik het al in
het team kanaal over gehad.

Met vriendelijke groet,

Gijs