[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Bomen en bos

Thomas de Graaff ttadegraaff op gmail.com
Vr Nov 9 14:33:21 CET 2012

Hallo Hannie,
mensen die de voortgangrapportages bijhouden krijgen automatisch een
reminder met een link via de mail. Ik zag dat jij die nog niet ontving,
en heb je toegevoegd aan de lijst. :) Als het goed is ontvang je vanaf
nu iedere maand dus automatisch een reminder.

De rapportage voor deze maand is hier te vinden:
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Meetings/Meeting20121110/VoortgangTeams

vriendelijke groet,
Thomas.