[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Bomen en bos

Hannie Dumoleyn lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Vr Nov 9 17:46:27 CET 2012

Hallo Thomas,
Kijk, dat vind ik nu netjes.
Als ik een herinnering toegestuurd krijg zal ik er voor zorgen dat het
VT-verslag wordt bijgewerkt.
@leoquant, dank voor de link. Ik was er zelf nooit achter gekomen ;)
Hannie