[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Gebruikersdata Nederlandstalige iso images

Keimpe de Jong undifined op gmail.com
Zo Sep 23 17:56:02 CEST 2012

De torrents worden ook nog steeds gedownload,
het aantal gebruikers loopt dus nog op.

Op 23 september 2012 17:43 heeft Redmar <redmar op ubuntu-nl.org> het
volgende geschreven: