[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Verkiezingsapp

Sense Egbert Hofstede sense op ubuntu.com
Vr Feb 1 01:00:45 CET 2013

Hallo,

Excuses voor de late reactie, deze mail was enigszinds ondergesneeuwd
in de afgelopen tentamenperiode.

De verkiezingsapp is ook aangepast voor de afgelopen, tussentijdse
verkiezingen. Dat ging redelijk makkelijk. Ik was daar niet zelf bij
betrokken, maar moet redelijk snel te doen zijn.

Groeten,