[ubuntu-nl gemeenschapsraad] [ubuntu-nl prikbord] Verkiezingen gemeenschapsraad April 2013

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Ma Feb 4 10:30:57 CET 2013

Hallo allemaal,

On 22-01-13 17:37, Gijs Jansen wrote:
> Beste Teams, zouden jullie de inhoud van dit bericht
> http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/voorbereiding-verkiezingen-gemeenschapsraad-2013/msg858875/?topicseen#msg858875
> een prominente plaats op IRC, het prikbord en het forum willen geven?
Gemeenschapsraad/webteam: Ik heb een artikel met dezelfde tekst als het
forumtopic geplaatst op het prikbord, met daaronder nog een linkje naar
het topic zodat vragen etc. daar belanden.

Webteam: het lijkt erop dat het automatisch posten van een linkje op
twitter naar nieuwe artikelen op het prikbord niet meer werkt. Kan
iemand met inloggegevens van het twitteraccount daar eens naar kijken?

Groet,

--
Marten de Vries