[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Wijzigingen organisatievoorstel ivm. verkleining organisatie

Thomas de Graaff ttadegraaff op gmail.com
Di Feb 5 15:16:41 CET 2013

Niemand een reactie op deze voorgestelde wijziging? Dan ga ik er vanuit
dat deze zonder verder overleg kan worden aangenomen komende
vergadering. ;)

groet,
Thomas.