[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Wijzigingen organisatievoorstel ivm. verkleining organisatie

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Di Feb 5 18:17:53 CET 2013

Inderdaad Thomas.
Zoals je al eerder schreef er zitten nog wel wat taalfouten in en ook
ongetwijfeld wat zinnen die beter kunnen lopen.
Ik zal aan mijn vrouw (lerares Nederlands)vragen of zij in de
gelegenheid is het te corrigeren.
Verder zal ik het voorstel van jou, betreffende de verkiezingen nog
opnemen in het stuk.

Met vriendelijke groet,

Gijs