[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Voorstel verkort organisatiedocument

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Ma Jul 8 16:28:50 CEST 2013

Hallo allemaal,

Op 07-07-13 19:23, Thomas de Graaff schreef:
> - De gemeenschapsraad is er slechts om de teams te faciliteren, en heeft
> geen eigen agenda.
Het lijkt me goed om de teams zoveel mogelijk uit de weg te gaan, maar
dit is wat mij betreft iets te kort door de bocht. Communicatie met de
internationale gemeenschap (loco contact) en communicatie met derden
(bijv. dat internetradiostation laatst) valt momenteel onder de raad, en
ik zie zelf geen reden om dat te veranderen.

Verder nog een vraagje: betekent dit dat de maandelijkse
teamvoortgangsrapportagecontrole ook afgeschaft wordt?

Afgezien van die twee dingetjes ziet het er wat mij betreft prima uit. :)