[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: System76 stickers

Mark markcortbass op gmail.com
Za Mrt 9 13:39:16 CET 2013

Beste Heer, Mevrouw,

Reeds heb ik System76 gecontacteerd met de vraag of het adres nog klopt
voor de Nederlandse Ubuntu-Team. Zij gaan er nog vanuit dat het lid nog
actief is. Maar dat blijkt niet te wezen. Dat valt op te maken uit de
gesprekken op de forums:
http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/ubuntu-stickers-kloosterzande/msg697985/#msg697985
En het lid "armedking" is sinds Feb 2010 niet meer op het forum geweest.:
http://forum.ubuntu-nl.org/profile/armedking/

Mijn vraag is of ik deze taak kan/mag overnemen van hem, en system76 op de
hoogte breng van de verandering binnen de community.

Groet,
Mark