[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: System76 stickers

Thomas de Graaff ttadegraaff op gmail.com
Za Mrt 9 14:14:29 CET 2013

Beste Bas,
bedankt voor de inzet, en ik zal je verzoek morgen ter sprake brengen op
de vergadering van de gemeenschapsraad. Ik heb je ook aangemeld op de
mailinglijst van de gemeenschapsraad zodat je een eventuele discussie
hierover kan volgen. Je kan je op ieder moment dat je dat wenst
afmelden. Kom je hier niet uit, stuur dan even een mailtje naar me, dan
meld ik je weer af.
vriendelijke groet,
Thomas de Graaff.