[ubuntu-nl gemeenschapsraad] [ubuntu-nl prikbord] steunpuntenkaart

Rachid rachidbm op gmail.com
Do mei 16 10:10:29 CEST 2013

Volgens mij is iedereen er over eens dat dit probleem opgelost moet worden
en staat dit punt nu 'op de agenda'.

2013/5/15 Johan van Dijk <johanvandijk op gmail.com>

> Dat gaat het handigste via een script dat de database direct aanpast.
> Die kunnen we dan periodiek uitvoeren zodat ieder lid dat langer dan
> 30 dagen (voorbeeld) niet is ingelogd geen steunpunt meer is.

Goed idee, alleen vind ik je voorbeeld wel iets te streng (30 dagen).

> Met dat script ga ik alleen wel wat hulp nodig hebben van iemand met
> veel MySQL kennis.

Hier kan ik wel mee helpen. Ik heb ook nog wel meer idee-en over zo'n
script. Bijv. een mail ter notificatie dat degene binnen een bepaalde tijd
weer een keer moet inloggen om steunpunt te blijven.

> Verder staat er ook nog een andere grotere verandering van de site op
> de planning, dus het kan even duren.

Mocht je hulp nodig hebben....