[ubuntu-nl gemeenschapsraad] [ubuntu-nl prikbord] steunpuntenkaart

Johan van Dijk johanvandijk op gmail.com
Do mei 16 10:31:57 CEST 2013

Rachid en Thomas hebben al aangegeven dat ze willen helpen, dus dat
gaat zeker goed komen :)

En de grote verandering is http://vraag.ubuntu-nl.org, die al vrijwel
vlekkeloos lijkt te werken. Dat valt dus weer mee :)
Er zijn alleen wat kleine details die even aangepakt moeten worden.

Groeten,
Johan