[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Pop-up Amsterdam

steven op pemberton.nl steven op pemberton.nl
Wo Okt 2 15:26:56 CEST 2013

Dag vrienden,

Ik zag dit net: http://www.rokindistrict.nl/

Gratis winkelruimte voor twee weken in hartje Amsterdam!

Ik zit al een tijdje met het idee voor een pop-up Ubuntu locatie. Zou
het niet een fantastisch idee zijn om Ubuntu 13.10 in te luiden met een
pop-up store waar we Ubuntu introduceren, tutorials geven over Ubuntu
installeren en gebruiken, en USB sticks maken/verkopen? Het zou wel wat
organisatie vragen, en best wat vrijwilligers, maar lijkt mij een leuke
opportunity.

Maar wat denken jullie?

mvg

Steven Pemberton