[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: stemrecht

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Do Okt 3 17:25:41 CEST 2013

Hallo allemaal,

Ik kreeg vandaag onderstaand bericht:

Hoi Marten!
Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat stemrecht aanvragen heel gemakkelijk gaat.
Ik heb dat namelijk inmiddels twee keer gedaan en het is inderdaad heel simpel. Echter, ik heb daarop geen reactie ontvangen tot nu toe en zonder stemrecht kan ik me natuurlijk ook niet kandidaat stellen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn even e.e.a. te checken?
Mijn dank is groot!
Met vriendelijke groet,

Herman Otten

Heeft iemand enig idee hoe dat kan komen? (Ik zou zelf erop gokken dat
het mailtje door de gemeenschapsraadmailinglijst wordt tegengehouden
(het is een nieuw adres), maar kan dat niet nagaan omdat ik voor die
lijst geen beheerdersrechten heb.)

Dit mailtje is ook gecrosspost naar de beheerlijst omdat het enigszins
haast heeft (kandidaatstellingsdeadline is 10 oktober en daar is
stemrecht een vereiste voor), en ik zo meer mailinglijstbeheerders bereik...

Bedankt,