[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: Fwd: nieuwe poging

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Do Okt 3 19:39:41 CEST 2013

Hallo,

Hieronder de eerdere berichten van Herman Otten die ik zojuist
doorgemaild kreeg, zodat we niet hoeven te wachten totdat de originelen
teruggevonden worden.

De link in zijn forumprofiel naar Launchpad werkt hier overigens niet,
daar zal ik nog wel even een mailtje over sturen.

Groet,
Marten