[ubuntu-nl gemeenschapsraad] stemrecht

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Vr Okt 4 10:24:24 CEST 2013

Beste Herman,

De huidige gemeenschapsraad heeft het erover gehad en we zijn tot de
conclusie gekomen dat het nog te vroeg is, om stemrecht te verlenen. Ik
raad je aan het nog eens te proberen zodra je wat langer in de Ubuntu
NL-gemeenschap hebt meegedraaid.

Bedankt voor de moeite, en ook voor het opmerken dat je mailtje niet
door het filter van de gemeenschapsraadslijst kwam. Dat laatste is
ondertussen opgelost.

Groet,