[ubuntu-nl gemeenschapsraad] CD / DVD

Redmar redmar op ubuntu.com
Zo Feb 16 10:45:15 CET 2014

Ik zou zeggen dat je beter xubuntu of lubuntu op een pc kan installeren
die niet vanaf usb kan opstarten, de kans dat zo'n oud systeem (elk XP
systeem is eigenlijk wel 'oud' te noemen) unity soepel draait is erg
klein. Daarnaast is het niet toegestaan om software van de standaard cd
te verwijderen en het nogsteeds 'ubuntu' te noemen, voor zover ik weet.

Groet,
Redmar