[ubuntu-nl gemeenschapsraad] CD / DVD

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Wo Feb 12 20:10:19 CET 2014

Dag Marten en Ron,

Even op een rij:

1 Ubuntu 14.04 ( DVD te bestellen)
2 Aangepaste versie van 14.04 van Redmar
3 Kununtu 14.04 (als dit nog een officeele versie is
4 Xubuntu 14.04
5 Lubuntu 14.04 (?)

Wellicht is het mogelijk om via het netwerk deze versies te laten
installeren bij de installatiehulpen.
Mochten mensen toch een cd/dvd willen hebben, kunnen deze wel gebrand
worden op een medium tegen onkostenvergoeding, denk ik.
En genoeg keuze.

Met vriendelijke groet,

Gijs