[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Voortgang herapproval

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Do Jul 10 19:44:18 CEST 2014

Hallo iedereen:

Internationaal heb ik zoals afgesproken een teken van leven gegeven wat
betreft de herkeuring. Internationaal zegt men dat, als we de pagina nu
gewoon afronden, die goed genoeg zou moeten zijn. Bijdragen via een
machinevertaler (bijv. Google Translate) zijn toegestaan. Tenzij iemand
anders me voor is (hulp is van harte welkom, zie eerdere mailtje aan
deze list!), hoop ik de pagina afmaken de komende tijd te kunnen regelen.

Groet,