[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Frequentie teamvoortgang

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Wo Mrt 12 14:32:10 CET 2014

Hallo mederaadsleden,

Ik ben momenteel bezig met de wikipagina voor de herverificatie als LoCo
team. Na de discussie afgelopen vergadering, viel het me terwijl ik daar
mee bezig was op dat voor teamvoortgangsrapporten internationaal
'minimaal 1x per cycle (halfjaar dus)' staat als frequentie. Nou lijkt
me dat wat weinig, maar het is wel zo dat veel teams bij een frequentie
van een maand vaak maar weinig te melden hebben. ('het gaat z'n gangetje
op het forum', 'de server draait nog steeds zonder storing', 'geen
nieuwe releases dus de website had geen update nodig' etc.) We zouden
kunnen overwegen om de frequentie op bijv. 2 maanden te zetten, dan is
de kans groter dat teams wat te melden hebben en is er misschien ook
meer kans dat de voortgangspagina daadwerkelijk vol komt. Misschien iets
om een tijdje te proberen, ik wilde het i.i.g. even in de groep gooien.
Wat vinden jullie?

Groet,