[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Wikipagina herverificatie

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Do Mrt 13 19:24:45 CET 2014

Hallo allemaal,

Ik ben begonnen met de wikipagina [1] voor de internationale
herverificatie van ons LoCo-team. De pagina is nog niet klaar, maar het
is een begin en ik wilde iedereen alvast de mogelijkheid geven om dingen
toe te voegen en om de pagina eens door te kijken.

De 'eisen' voor de pagina staan beschreven op [2].
Aanpassingen/toevoegingen direct op de pagina zijn van harte welkom (van
iedereen). Commentaar via de mail ook (dan kan het in het Nederlands).

Via de loco-contacts mailing list kreeg ik trouwens net door dat
preorders voor 14.04 DVD's door geverifieerde LoCo teams nu gedaan
kunnen worden. Misschien een reden om er een beetje druk achter te
zetten met de komende release party. ;)

[1]: https://wiki.ubuntu.com/DutchTeam/ReVerificationApplication2014
[2]:
https://wiki.ubuntu.com/LoCoCouncil/TeamVerificationGuidelines#Re-Verification