[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Wikipagina herverificatie

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Di Mrt 25 19:03:09 CET 2014

Als we officiële DVD's willen hebben voor de release party wordt het wat
krap en heb ik hulp nodig met de pagina. Ik kan de pagina zelf af maken,
maar heb het momenteel te druk om dat in het daarvoor (schat ik in)
benodigde tempo te doen. Iedereen die wat aan de pagina wil toevoegen is
dus (nogmaals) van harte welkom.

Gr. Marten