[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Verkiezingen gemeenschapsraad oktober/november 2014

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Vr Nov 28 13:34:47 CET 2014

Hallo allemaal,

De 'stembus' is gesloten en daarmee is de uitslag bekend. Ik heb een
schema gemaakt van alle uitgebrachte stemmen: zie [1]. (Gebaseerd op het
archief van de mailing list van de stemgerechtigden, zie [2]. Ik nodig
iedereen uit om mijn werk nog even te controleren.)

De korte versie is dat Timo de raad zal komen versterken. Gefeliciteerd,
Timo!

Als er nog vragen of opmerkingen zijn, dan zijn ze welkom op het forum
of deze mailing list. Alle kiezers en kandidaten bedankt voor jullie
bijdrage aan de verkiezingen!

[1]:
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Gemeenschapsraad/VerkiezingenOktober2014Kandidaten?action=AttachFile&do=get&target=verkiezingen-oktnov-2014.ods
[2]: https://lists.launchpad.net/ubuntu-nl-stemgerechtigden/date.html