[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Verkiezingen gemeenschapsraad oktober/november 2014

Keimpe de Jong undifined op gmail.com
Vr Nov 28 14:38:18 CET 2014

als niet stemmer zie ik dat er 10 stemmen zijn uitgebracht van de 49
kiesgerechtigden, wat maakt het dat anderen niet gestemd hebben ? voor mij
is dat omdat ik me niet meer zo met ubuntu (nederland) bezighoudt, daar
mogen jullie je verder over buigen.