[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Verkiezingen gemeenschapsraad oktober/november 2014

Hannie Dumoleyn lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Vr Nov 28 17:43:36 CET 2014

Ik had wel gestemd, maar ik zie mijn naam niet in het overzicht. Ik ben
nog wel betrokken bij ubuntu.nl, maar alleen in het vertaalteam. Voor
mij heeft ubuntu.nl zin. Kijk bijv. naar het gebruik van het forum. En
ook het vertaalteam zorgt nog steeds voor het vertalen van elke nieuwe
ubuntu-versie.
Mwanzo heeft helaas het loodje gelegd (denk ik). Er was kennelijk niet
zoveel behoefte aan.
Het is altijd moeilijk om vrijwilligers te krijgen. Je moet wel heel
enthousiast en betrokken zijn om veel tijd te stoppen in al dat
onbetaalde werk. Gelukkig zijn zulke mensen te vinden bij ubuntu.nl.
Hulde aan de gemeenschapsraad, en Timo, gefeliciteerd.
Hannie