[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Ubuntu Nederland op Software Freedom Day, 20 september bij NLLGG in Utrecht

Thomas de Graaff voorzitter op sounl.org
Zo Sep 7 10:20:06 CEST 2014

Ubuntu-nl'ers,
Stichting Ondersteuning Ubuntu-nl kreeg onderstaand bericht binnen van
de NLLGG. Aangezien SOUNL alleen ter ondersteuning is van activiteiten
die door de Ubuntu-nl gemeenschap worden georganiseerd leek het met goed
dit bericht door te sturen.

Met vriendelijke groet,
Thomas de Graaff