[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Ubuntu Nederland op Software Freedom Day, 20 september bij NLLGG in Utrecht

Ton Hafkamp ton.hafkamp op gmail.com
Zo Sep 7 12:38:55 CEST 2014

Hallo Thomas

De vraag is gisteren ook op het forum neergezet. Mij lijkt het wel leuk er
aan deel te nemen. Ik wil er ook wel een stand bemannen. Een persoon is
weinig dus ik wacht nog reacties op het forum af.

Met vriendelijke groet,

Ton Hafkamp

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: gemeenschapsraad-bounces op lists.ubuntu-nl.org
[mailto:gemeenschapsraad-bounces op lists.ubuntu-nl.org] Namens Thomas de
Graaff
Verzonden: zondag 7 september 2014 10:20
Aan: gemeenschapsraad op lists.ubuntu-nl.org
CC: Rutger van Sleen (NLLGG)
Onderwerp: Re: [ubuntu-nl gemeenschapsraad] Ubuntu Nederland op Software
Freedom Day, 20 september bij NLLGG in Utrecht

Ubuntu-nl'ers,
Stichting Ondersteuning Ubuntu-nl kreeg onderstaand bericht binnen van de
NLLGG. Aangezien SOUNL alleen ter ondersteuning is van activiteiten die door
de Ubuntu-nl gemeenschap worden georganiseerd leek het met goed dit bericht
door te sturen.

Met vriendelijke groet,
Thomas de Graaff