[ubuntu-nl gemeenschapsraad] hoe kandidaat stellen?

Ubuntu angela op ubuntu-nl.org
Vr Sep 12 11:53:03 CEST 2014

Goedendag,
Naar aanleiding van deze topic:
http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=86013.msg925326#new heb ik
een vraag.
Deze vraag heb ik al wel gesteld in deze topic, maar ik krijg er geen
antwoord op, dus vandaar dat ik maar even een mailtje stuur.
Ik weet dat de topic recent is, maar met zo iets belangrijks hoop je dan
toch dat er sneller gereageerd gaat worden.

In de topic wordt het volgende beschreven:

*Wat is de gemeenschapsraad?
**Tot wanneer kan ik stemrecht aanvragen?
**Hoe vraag ik stemrecht aan?
**Ik heb al stemrecht, moet ik nu ook een mailtje sturen?*
*Vragen?

*In het bericht staat aangegeven dat je jezelf kandidaat kunt stellen*.
*maar ik zie niet hoe.*
*Alleen hoe je stemrecht kan verkrijgen.*
*Misschien is het handig om er ook bij te zetten hoe je je kandidaat kan
stellen, zodat mensen weten wat ze moeten doen.
Is daar een andere procedure voor, dan zou ik graag weten welke.

Alvast een fijn weekend.

--
*Met vriendelijke groeten van Angela van der Ploeg.*

Steunpunt Almere <http://www.steunpunt-almere.nl>| angela op ubuntu-nl.org
<mailto:info op praktijk-havayah.nl>
PC Hulp <http://steunpunt-almere.nl/waarmee-kan-ik-u-helpen/> | Facebook
<https://www.facebook.com/SteunpuntAlmere>