[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Ontzegging toegang Ubuntu NL

info info op steunpunt-almere.nl
Do Sep 10 17:50:29 CEST 2015

Beste admin Johan,

Hierbij in bijlage je brief met daarin mijn antwoorden.
Het zal niets uitmaken, maar ik mag uiteraard wel mijn eigen mening geven.
Even nog voor mijzelf opkomen, dat is het enige wat ik kan doen. Daarom
heb ik alles gedeeld op mijn eigen website, zodat mensen kunnen lezen
hoe en wat.

Ik hoop dat je ooit eens zult bedenken dat je de zaken anders had kunnen
aanpakken.

Met vriendelijke groeten van Angela van der Ploeg.

Voor meer informatie kijk op Steunpunt Ubuntu Almere
<http://www.steunpunt-almere.nl>
Ubuntu Forum <http://forum.ubuntu-nl.org> en PC Hulp
<http://steunpunt-almere.nl/waarmee-kan-ik-u-helpen/>