[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Uitnodiging Open Source Event Bibliotheek Tilburg 30 april 2016

Rene Houben renehouben op gmail.com
Do Feb 4 16:48:10 CET 2016

Geacht Ubuntu-team,

Tijdens het T-dose-event afgelopen jaar had ik al aangekondigd dat er in de
Bibliotheek-Tilburg Centrum, op initiatief van LEF (Linux Flavourz
Education Foundation) medio april 2016 een Open Source Event zou gaan
plaats vinden.

Inmiddels is het zover dat we als datum hebben vastgesteld 30 april 2016.
Ik wil jullie van harte uitnodigen om acte de precense te geven op die dag.
Als jullie mij kunnen laten weten of jullie komen en hoeveel
standruimte-tafelruimte er nodig is, kan ik Ubuntu-NL een plek geven in de
bibliotheek op die dag.

De Bibliotheek heeft de beschikking over een theaterzaal waar presentaties
kunnen worden gegeven. Mochten jullie dus behoefte hebben om aan het
publiek een presentatie te geven over Ubuntu dan is dat mogelijk.

In principe wordt een plek voor jullie gereserveerd op de eerste etage van
de Bibliotheek, in de buurt van het Digilab-Open source Space. Ik denk dat
dit event een goede gelegenheid is om het doorsnee publiek te informeren
over All Things Open Source, en Linux besturingssystemen in het bijzonder.
Voor meer info verwijs ik naar de bijlage. Mijn contactgegevens vinden
jullie hieronder.

Tot slot: Mochten jullie naar aanleiding van het plan in de bijlage nog
instellingen, bedrijven, personen kennen die mee zouden willen doen: Er is
nog ruimte over voor meer. Ik zal jullie op de hoogte blijven houden van de
organisatie-voortgang van het event.

Hopend op een positieve reactie in deze,

Vriendelijke groet,

Rene Houben <https://nl.linkedin.com/in/renevanlef>
Edisonlaan 252
5021MJ Tilburg, The Netherlands.