[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Aanvragen stemrecht en kandidaat stellen Gemeenschapsraad

Rick van de Voort rickvandevoort op hotmail.com
Zo Feb 28 09:51:52 CET 2016

Goedemorgen,

Mijn naam is Rick van de Voort en ben 35 jaar oud op het forum is mijn
naam Mustangman1966 (Forumprofiel
<cid:part1.00030203.07060800 op hotmail.com>).
Ik ben sinds 2013 actief op het Ubuntu forum en tevens met enkele
installaties (lees Ubuntu, Chromixium en Xubuntu).
Tevens heb ik Ubuntu Server 14.04 draaien met daarop Apache, MySQL, een
eigen website en Owncloud.
Via het forum help ik zoveel mogelijk met de kennis die ik in de
afgelopen jaren heb opgedaan.
Tevens heb ik een oude laptop van mijn ouders met Xubuntu nieuw leven
ingeblazen (hier stond XP op).
Ik ben ook aspirant-vertaler via mijn Launchpad account.

Tevens heb ik ook een Launchpad ID rickvandevoort (Launchpad
<cid:part2.01020700.03080001 op hotmail.com>).

Middels deze weg wil ik mij ook kandidaat stellen voor de Gemeenschapsraad.

Als er meer informatie over mij nodig is, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Rick van de Voort
aka
Mustangman1966