[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Aanvragen stemrecht en kandidaat stellen Gemeenschapsraad

Hannie Dumoleyn lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Ma Feb 29 09:45:01 CET 2016

Hallo Rick,
Fijn te horen dat je je kandidaat stelt voor de gemeenschapsraad. Zo te
zien ben je al lang actief in de Ubuntu-gemeenschap.
Met vriendelijke groeten,
Hannie Dumoleyn
Ubuntu Dutch Translators
Nederlandse Vertaalteam