[Ubuntu NL gemeenschapsraad] [Ubuntu-nl-gemeenschapsraad] vergadering 10-04-2011: punt 2 voorstel werken met actielijst

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Do Apr 21 23:40:27 CEST 2011

Ik ben er persoonlijk niet zo voor om actiepunten te gaan bijhouden met
als voornaamste doel het stroomlijnen van werkzaamheden, en als
vervanging voor communicatie. Wat mij betreft kunnen mensen onderling
gewoon elkaar vragen hoe ver ze zijn e.d. als dat nodig is. Het doel van
het bijhouden van actiepunten is wat mij betreft primair controle,
kijken of dingen die gedaan zouden worden daadwerkelijk gedaan zijn, en
om te kijken wat er besloten is op een vergadering dat gedaan gaat
worden.

Mijn voorkeur heeft dus de statische versie van een actielijst. Deze kan
op de wiki, of in een odt, mijn voorkeur heeft een odt lijst, maar de
wiki kan ook, maar dan lijkt het mij wel het best als één iemand (dat
kan idd. de notulist zijn) daar de verantwoordelijkheid voor heeft, en
niet iedereen daar geen wijzigingen in gaan aanbrengen achteraf.
Vergelijk het met de notulen, die wat uitgebreider zijn dan een
actielijst, maar waarvan het ook niet de bedoeling is dat in de
goedgekeurde versie achteraf iedereen dingen gaat wijzigen.